درباره شرکت داده آوران بهین طرح

درباره داده آوران

    شرکت داده آوران بهین طرح از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه سیستم های مدیریت نوبت و صف آغاز نموده است. این شرکت با بهره بردن از تجربه پزشکان در زمینه سیستم نوبت دهی پیچیده و چند مرحله ای که مخصوص بیمارستانها و مراکز درمانی است توانسته است بهترین و کارآمدترین سیستم مدیریت نوبت را ارائه نماید. در عین حال که این سیستم ارائه شده بهترین روش برای مدیریت نوبت و صف در مراکز درمانی است، همچنین به دلیل سهولت استفاده و سادگی برای مراکز کوچک مانند سوپر مارکت ها، بانکها، شرکتهای خدماتی و غیره نیز راهگشا و کارآمد است.

   داده آوران همواره به دنبال راهکار های نوین و امروزی متناسب با جوامع مدرن و پیشرفته بوده و بر همین اساس محصولات بروز و متنوعی برای مشتریان و کاربران تولید نموده است که از مهمترین آنها میتوان به سیستم مدیریت نوبت حضوری بدون سیم، اپلیکیشن های تحت وب، نرم افزارهای موبایلی و غیره اشاره نمود.

    نوآوری، سهولت در استفاده و هزینه پایین برای کاربر همواره اولویت شرکت داده آوران بوده و با تیم پشتیبانی قوی و همیشه در دسترس و استفاده از متخصص های روان درمانی برای رفع مشکلات انتظار برای بیمار و الباقی کاربران، هدفی جز رضایت هر چه بیشتر مشتریان و کاربران را دنبال نمی نماید.

 

چارت سازمانی