خدمات پشتیبانی داده آوران

خدمات پشتیبانی

    کیفیت خدمات پشتیبانی همواره نشان دهنده شخصیت، اعتبار و میزان اهمیت کاربران برای یک شرکت بوده و شرکت داده آوران نیز در تلاش است تا با ارائه خدمات پشتیبانی مناسب، در این زمینه نیز موفق و موثر ظاهر گردد.

    شرکت داده آوران در راستای جلب رضایت مشتریان و کاربران، خدمات پشتیبانی خود را در چند زمینه ارائه میدهد. که مهمترین آنها عبارتند از :

 

خدمات پشتیبانی سخت افزاری

    سیستم مدیریت نوبت حضوری داده آوران نیاز به سخت افزارهای متناسبی من جمله، گیت وی، سخت افزارهای مربوط به نوبت تلفنی، مودم های جی اس ام، ال ای دی ها، مانیتورها، کیوسک ها و استندها، مینی پی سی ها و غیره دارد، که در طول زمان استفاده امکان خرابی و یا نیاز به تعمیر دارند.

    شرکت داده آوران تمامی این سخت افزارها را با گارانتی مطمئن در اختیار مشتریان خود قرار میدهدو در صورت خرابی، بروز رسانی فریمورک ها و یا نیاز به تعمیرات،  واحد پشتیبانی سخت افزاری خود را به مرکز ارسال کرده و عملیات پشتیبانی متناسب با سخت افزار معیوب را انجام خواهد داد.

 

خدمات پشتیبانی نرم افزاری

    سیستم مدیریت نوبت داده آوران دارای نرم افزارهای متنوعی من جمله، نرم افزار مدیریت نوبت مرکز، نرم افزار نوبت دهی حضوری که بروی استندها و کیوسک ها نصب میگردد، نرم افزار نوبت دهی تحت وب، ماژول اندرویدی و غیره دارد که با توجه به سیستم شبکه و تغییرات آن ممکن است به مشکلاتی برخورد کند و یا نیاز به بروز رسانی و یا تغییرات بنا به درخواست آن مرکز داشته باشد، که در این صورت واحد پشتیبانی نرم افزار داده آوران، خدمات پشتیبانی نرم افزاری خود را بصورت آنلاین و از طریق اتصال به سیستم میزبان ارائه میدهد.

 

خدمات پشتیبانی حضوری

    در برخی از مواقع امکان رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری میزبان از طریق اینترنت میسر نیست و در این موارد شرکت داده آوران خدمات پشتیبانی را با ارسال واحد پشتیبانی مرتبط با مورد به مرکز انجام خواهد داد.

    از مواردی که شامل این نوع خدمات پشتیبانی میگردد، میتوان به مشکلات سخت افزاری که وسیله مورد نظر نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد، اضافه کردن سخت افزار جدید مانند کیوسک و یا استند، آموزش های نرم افزاری در ارتباط با نحوه کارکرد با نرم افزارهای نوبت دهی، نصب نرم افزار بروی کلاینت های جدید و غیره اشاره کرد.

 

خدمات پشتیبانی اینترنتی

    داده آوران علاوه بر خدمات پشتیبانی ذکر شده، دارای مرکز آپلود و پشتیبانی نرم افزاری آنلاین میباشد که کاربران میتوانند با ارسال تیکت سوالات و مشکلات خود را مطرح نموده و از این طریق به حل مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری بپردازند.

نرم افزار ذکر شده با ارسال نام کاربری و رمز عبور برای هر مرکز امکان ارسال تیکت و همچنین آپلود ویدیو، تصویر و مقاله مربوط به توصیه های پزشکی که در نوبت اینترنتی و نوم افزار اندروید آن مرکز استفاده میشود مبادرت نماید.

 

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی

    ارائه خدمات پشتیبانی به هر مرکز در بازه زمانی محدودی رایگان بوده و بعد از این مدت خدمات پشتیبانی بنابر قرارداد پشتیبانی عقد شده بین شرکت داده آوران و مرکز مورد نظر ارائه خواهد شد.